АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОЕКТУ
У сучасному світі комп’ютерних технологій стало все
складніше зацікавити учнів простим уроком. Щоб не втратити інтерес учнів до
свого предмету, та пам’ятаючи, що школа – це не лише те місце, де відбувається передача знань -
це ще і засіб виховання, учням було запропоновано створити проект «Дроби навколо
нас». Даний проект покаже учням тісний зв’язок математики з речами які нас
оточують, та значно підвищать інтерес до математики.
АНОТАЦІЯ
Проект проводиться
з учнями 6 класу. Проект – це творча, самостійна робота учня а інколи і групи
дітей, яка допомагає їм стати самостійними, всебічно розвинутими особистостями.
У даному проекті досліджується історія дробів та їхній тісний зв’язок із шкільними
предметами і самим життям. Проект реалізується протягом місяця шляхом поділення
учнів на групи: «Історики», «Дослідники» та «Практики». Учні здійснюють
пошукову діяльність та оформлюють результати
Кожна група представляє свою роботу у
вигляді доповіді яка супроводжується презентацією, газетою чи публікацією. Вчитель
контролює роботу учнів та допомагає їм у оформленні кінцевого продукту.
Поступове проходження всіх етапів дає
можливість вирішити поставлені завдання й мети проекту.
МЕТА ПРОЕКТУ
Дослідити де і
як, окрім математики, використовуються дроби. Виховати в учнів вміння працювати
колективно, дослухатися до чужої думки та знаходити компроміси; вдосконалення
навичок культури поведінки; розвиток творчих здібностей.
ЗАДАЧІ ПРОЕКТУ
·
Розширити знання учнів
про дроби;
·
Прищепити учням уміння користуватися дослідницькими
прийомами: збирання інформації, аналізу з різних точок зору та уміння робити
висновки.
•
Виховувати доброзичливе спілкування дітей через роботу в
парах;
•
Розвивати комунікативні навички дітей, вміння знаходити вихід
з проблемних ситуацій.
•
Розвинути ініціативність і творчість у дітей через
продуктивну діяльність (підготовка презентації, стінгазет, оформлення документів;
•
Розвивати виразність мови, артистизм.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
1. Збагачення
знань дітей про роль дробів в нашому житті, через аналіз різноманітної
літератури.
2. Розширення
знань учнів з математики, через
самостійну роботу.
3. Удосконалення
рівня накопичених практичних навичок дітей.
4. Розвиток
творчих здібностей дітей у продуктивній діяльності.
5. Удосконалення
стилю партнерських відносин.
КЕРУВАННЯ ПРОЕКТОМ
№
з\п
|
Прізвище, ім'я, по батькові
|
Місце роботи(навчання),
посада
|
1
|
Карашевич І.І.
|
Вчитель математики ЗШ І-ІІІст.
с. Червоне
|
ПЛАН-ГРАФІК РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ
№
етапу проекту
|
Основний зміст
|
Дата проведення
|
Відповідальні
|
1
|
Розділення класу на групи:
«Історики», «Дослідники» та
«Практики».
|
Жовтень
|
Карашевич
І.І.
|
2
|
Підбір інформації та розподіл
обов’язків.
|
Жовтень
|
Карашевич
І.І.
|
3
|
Аналіз та упорядкування отриманої
інформації.
|
Жовтень - Листопад
|
Карашевич
І.І.
|
4
|
Виготовлення газет.
|
Листопад
|
Карашевич
І.І.
|
5
|
Виготовлення презентацій
|
Листопад
|
Карашевич
І.І.
|
6
|
Представлення учнями своїх робіт.
|
Листопад
|
Карашевич
І.І.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар